برترین انیمیشن های تخصصی مهارت های زندگی کودک و نوجوان( فارسی و انگلیسی) + سن مناسب هر کدام و مناسب تقویت زبان انگلیسی

برترین انیمیشن های تخصصی مهارت های زندگی کودک و نوجوان( فارسی و انگلیسی) + سن مناسب هر کدام و مناسب تقویت زبان انگلیسی

انیمیشن بلویی bluey آموزش مهارت های زندگی

انیمیشن بلویی (Bluey) یک مجموعه انیمیشن ماجراجویی، خانوادگی، کمدی و فانتزی محصول کشورهای استرالیا و انگلستان به کارگردانی مشترک ریچارد جفری، جو بروم، بث هاروی، کلر رنتون و تونی والش (Richard Jeffery و Joe Brumm و Beth Harvey و Claire Renton و Tony Walsh) می‌باشد که توسط سه کمپانی Australian Broadcasting Corporation (ABC) و BBC Studios و Ludo Studio تولید شده است؛ همچنین این انیمیشن اولین بار از تاریخ 1 اکتبر سال 2018 تا 11 ژوئن سال 2023 میلادی از شبکه ABC Kids  در کشور استرالیا، از شبکه CBeebies در کشور انگلستان و از شبکه Disney Junior در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney و آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، چین، ژاپن، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلمنامه سریال بلویی را نیز جو بروم، مایکل گریفین، کلر رنتون، فرانسیس استانتون، تیم بین، لورین کلارک، بث هاروی، جان مک گیچین، کریس بنت، دن بروم، دیو لو و مارک پترسون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون دیوید مک کورمک، ملانی زانتی، شارلوت استنت، مایف وارهست، برد الیوت، دن برام، دیلی پیرسون، پاتریک برمل، فردریک سیمز، امیلی تاهنی، ریچارد جفری، لی سیلز، جک سیمونز، سامسون هایلند، فرانسیس استانتون و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ انیمیشن بلویی پس از انتشار با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و استقبال گسترده از سوی مخاطبان کودک در سراسر جهان روبرو شد به طوری که برای موسیقی متن، طراحی شخصیت، گروه صداپیشه، فضاسازی‌ها، طراحی پوستر، وجود تصاویر رنگارنگ، مضامین مطرح شده، وجود مفاهیم آموزشی، کارگردانی، شیوه روایت، ارزش‌های تولید و همچنین فیلمنامه تحسین و ستایش شد؛ انیمیشن بلویی پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 15 جایزه از جمله جایزه بهترین برنامه کودک، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین آلبوم موسیقی کودکان، بهترین تهیه‎کننده، بهترین نمایش و بهترین برنامه ویژه کودکان پیش دبستانی شده و نامزد دریافت 8 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین انیمیشن سریالی، بهترین برنامه کودک، بهترین موسیقی متن، بهترین کارگردانی و بهترین دستاورد در برنامه‌سازی اشاره کرد؛ انیمیشن بلویی با کسب رتبه 16 در میان 250 مجموعه تلویزیونی برتر سایت معتبر IMDb قرار دارد.

بلویی فصل 1 - زبان انگلیسی -   لینک دانلود بلویی فصل 1 دوبله فارسی

بلویی فصل 2- زبان انگلیسی - لینک دانلود بلویی فصل 2 دوبله فارسی

بلویی فصل 3- زبان انگلیسی -   لینک دانلود بلویی فصل 3 دوبله فارسی



انیمیشن حلزون و نهنگ  The Snail and the Whale 2019 برای تقویت خود باوری ۷ سال به بالا 

دانلود زبان انگلیسی - دانلود دوبله فارسی حلزون و نهنگ


انیمیشن کوکو coco برای آموزش مفهوم مرگ به کودکان -    

     دانلود کوکو زبان انگلیسی      دانلود کوکو دوبله فارسی

داستان کارتون کوکو محصولی دیگر از کمپانی معروف فیلم سازی پیکسار می باشد که دریچه جدیدی و مفاهیم متفاوتی را در دنیای ساخت انیمه باز کرده است. یکی از معروف ترین آثار این کمپانی است که در سال ۲۰۱۷ تهیه و تدوین و در نهایت اکران شد.
کارگردان آن لی آنکریچ و ژانر آن فانتزی و موزیکال است. coco توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب نماید و همچنین جایزه های زیادی را در جشنواره های بین الملی فیلم مانند گلدن گلوب، اسکار بدست آورده است. این فیلم در ایران نیز دوبله فارسی شده و طرفداران خاص خودش را به زودی پیدا نمود. پیکسار در تاریخچه خود شاهکارهای زیادی در زمینه انیمه سازی دارد مانند: انیمیشن های اسباب بازی ها، وال-ای و درون بیرون. در کوکو سازندگان تصمیم گرفتند برخلاف روال گذشته به بیان یک مفهوم عرفانی در قالب کارتون بپردازند یعنی “مرگ”. داستان کارتون کوکو خانوادگی است و از زاویه ای متفاوت به مرگ نگاه می اندازد و البته طوری ساخته شده است که کودک از دیدن آن و همینطور مفهوم مرگ نمی ترسد.حس و حالی coco خاص است، اما از تماشای آن دلمان نمی گیرد. باز تاکید داریم که عوامل ساخت آن با دقت و ظرافت تمام، موضوعات جدی را در قالب داستانی جذاب بیان می کنند و یک رکورد جدید را در صنعت انیمه سازی ساختند.

داستان کارتون کوکو در روز مردگان رخ می دهد و این روز خاص در یک افسانه مکزیکی، روزی است که مرز بین دنیای مردگان و زنده ها از بین می رود و آن ها که مرده اند می توانند به صورت موقت زنده شده و وارد دنیای زنده ها بشوند.

در این روز شخصیت اصلی ما یعنی پسری به نام “میگل” با اتفاقانی که می افتد به شهر مردگان سفر می کند. کوکو، چهره مرگ و شهر مردگان را پر از شادی، موسیقی و زندگی پس را بسیار دل انگیز و رنگی نمایش می دهد. در دنیای مردگان هم شادی هستند و همه اهالی آن که اسکلت می باشند مشغول ساز زدن و برگزاری جشنواره های موسیقی در خیابان می باشند.

خانواده نیز در coco اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد. چندین نسل در آن وجود دارند که تمامی کاراکترهای آن با دقت تمام آماده و شخصیت پردازی شده اند. به همین دلیل است که مخاطبان اش را توانسته در سراسر جهان با هر فرهنگ و بینشی با خود همراه سازد و همگی با آن انس بگیرند و احساس آشنایی و هم ذات پنداری داشته باشند.
خلاصه داستان انیمیشن کوکو

میگل، قهرمان اصلی قصه ما، پسری بسیار باهوش و زرنگ است که علیرغم اینکه استعداد زیادی در زمینه موسیقی دارد؛ اما خانواده اش اجازه اینکه یک موزیسین بشود را به او نمی دهند.

در ادامه او به دنبال پیدا کردن ریشه و اصل نسب خانوادگی اش می رود و در این مسیر دوستانی دارد که با او همراه می شوند که هم انسان هستند (اسکلت) و هم از حیوانات. هر کدام از دوستان میگل از لحاظ روانشناسی، شخصیتی خاص دارند.

دلیل اینکه خانواده میگل اجازه نمی دهند تا او بدنبال آرزوی اش یعنی موسیقی برود؛ ریشه خانوادگی دارد و شخصی است به نام ارنستو دلا کروز (یک ستاره سینمای موزیکال) که خیلی سال پیش مرده است. ارنستو الگوی میگل است ولی به همین دلیل خانواده اش مخالف این کار او هستند.

بخاطر همین موضوع، قهرمان کوکو می رود تا بفهمد چرا خانواده اش مخالف موسیقی هستند. شخصیت دیگر که دوست میگل هم می شود، هکتور نام دارد که هم اسکلتی ژنده پوش می باشد و هم دوست ارنستو است. راز داستان زندگی و مرگ این دو دوست تماما به صورت آهنگ و شعر درآمده است و میگل باید آن را متوجه بشود و یاد بگیرد.

جواب همه سوالات در این شعر و موسیقی وجود دارد و از همین طریق می تواند راز مخالفت خانواده اش را متوجه بشود. در این مسیر با افراد جدیدی دوست می شود و اتفاقات فیلم رخ می دهد و در نهایت میگل راز خانوادگی اش را کشف می کند. دیدن این انیمیشن محدود به رده سنی خاصی نمی باشد و در کنار خانواده می توان با خیالی راحت را مشاهده نمود.

بسیاری از اسباب بازی های حیوانات و شخصیت های کارتونی را در اسباب بازی پسرانه اسباب بازی فروشی کیدبی تویز می توانید مشاهده کنید و به فرزندتان با خرید فیگور شخصیت مورد علاقه اش بهترین هدیه را بدهید.


انیمیشنluca برای تقویت ریسک پذیری در کودکان بالای ۱۲ سال  

دانلود لوکا انگلیسی       دانلود لوکا دوبله فارسی

انیمیشن لوکا (به انگلیسی: Luca 2021) در مورد پسر جوانی است که یک تابستان فراموش نشدنی را در سواحل ریویرای ایتالیا سپری می‌کند. او در ساحل سرگرم اسکوتر سواری‌های بی پایان و خوردن پاستا شده و همه این ماجراهای خود را با دوست جدیدش تجربه می‌کند. لوکا در حالی سرگرم خوش گذرانی است که یک راز مخفی داشته و نمی‌خواهد که بقیه اعضای دهکده از آن باخبر شوند.

او و دوستش تمام تلاش خود را می‌کنند که مانند انسان‌های عادی در دهکده ساحلی زندگی کنند، اما هیچ چیز به همین سادگی‌ها پیش نرفته و لوکا و دوستش با چالش‌های بسیاری در مسیر خود روبرو می‌شوند. لوکا در نهایت توانسته است که پا به دهکده بگذارد، اما این پایان راه نیست و تازه آغازی برای دردسرهای وی خواهد بود. لوکا بعد از مدت‌ها از زندگی دریایی خود به سطح زمین آمده است و در حال یادگیری برای نحوه زندگی در آن است. فضای جذاب انیمیشن شما را با خود همراه خواهد کرد و می‌توانیم بگوییم که با شاهکار دیگری از دیزنی و پیکسار روبرو هستیم .انیمیشن Luca 2021 یادگیری‌های بی پایان لوکا و دوستش را در کنار مردم دهکده نشان داده و می‌بینیم که تجربه‌های جدید، چقدر می‌توانند حیرت آور باشند. آن‌ها دشمنانی هم دارند که سعی در آشکارسازی راز این دو جوان هستند. دوستش تجربه بیشتری از لوکا داشته و در این راه، به عنوان راهنمای وی عمل می‌کند. لوکا می‌تواند در زیر آب زندگی کرده و خودش را پنهان کند. مردم این موضوع را نمی‌دانند و مشخص نیست که با آشکار شدن این راز بزرگ، چه سرنوشتی در انتظار لوکا و دوستش خواهد بود.


انیمیشنfinding nemo در جستجوی نمو برای تقویت استقلال و عدم وابستگی در کودکان

خلاصه داستان:
داستان فیلم در مورد یک دلقک‌ ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نیمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و در پی ‌آن با کمک ماهی به نام دوری به جستجوی نیمو می‌پردازد. به تدریج و پس از یافتن نیمو او متوجه می‌شود که نباید آنقدر مته به خشخاش بگذارد و.....
درباره انیمیشن:
در جستجوی نمو (Finding Nemo) نام کارتونی آمریکایی است که برنده جایزه اسکار سال 2003 شده است. تهیه‌کنندگی فیلم را استودیوهای پیکسار و دیزنی به عهده داشتند. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از 10 فیلم برتر جهان است. در جستجوی نمو بیست و ششمین فیلم پرفروش تاریخ است. از معروف‌ترین گویندگان ایرانی این اثر که موجب جذابیت آن شده‌است می‌توان به اشکان صادقی، آرزو آفری، محمدرضا علیمردانی، ابراهیم شفیعی، نیما رئیسی و …… نام برد.…

دانلود نمو زبان انگلیسی                 دانلود نمو دوبله فارسی


انیمیشنthe ant bully  مورچه قلدر  - برای تقویت جرأت ورزی و مقابله با قلدری ۱۳ سال به بالا

درباره انیمیشن:

مورچه قهرمان (به انگلیسی: The Ant Bully) نام انیمیشنی زیبا محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی جان ای دیویس است که در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۵.۸ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون بروس کمپ بل و جان ای دیویس در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن زیبای مورچه قهرمان در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۰۶ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است. هم اکنون شما میتوانید این انیمیشن زیبا و جذاب را به صورت کامل و با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود مورچه قلدر زبان انگلیسی               دانلود مورچه قلدر دوبله فارسی


انیمیشن  دلیر brave  برای تقویت خودباوری در دختران ۱۳ سال به بالا

داستان انیمیشن
در انیمیشن دلیر فیلم پویانمایی و سه بعدی است که توسط پیکسار تولید و توسط والت دیزنی توزیع شد. این فیلم اولین فیلم پیکسار است که شخصیت اول آن یک زن (مریدا) است. این فیلم در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شد.این فیلم برنده جایزه بهترین انیمیشن سال دوهزار و سیزده جشنواره گلدن گلوب شد.

دانلود دلیر انگلیسی                    دانلود دلیر دوبله فارسی

انیمیشن inside out  درون و بیرون- برای تقویت احساسات در کودکان بالای ۶ سال

خلاصه داستان :
دختربچه‌ای به نام رایلی به خاطر شرایط خانوادگیش ، مجبور می‌شود به همراه پدر و مادرش به سان فرانسیسکو نقل مکان کند. رایلی در این شهر جدید باید دوستان جدید پیدا کرده و وضعیت خودش را با این محیط تطبیق دهد. اما با این حال ، پنج احساس مهم ذهن او شامل خوشی ، ناراحتی ، خشم ، ترس و انزجار قادر نیستند در موقعیت جدیدی که رایلی در آن قرار گرفته مدیریت همیشگی‌شان را بر ذهن او داشته باشند و دائما در حال کشمکش هستند و…

دانلود انیمیشن درون بیرون انگلیسی          دانلود انیمیشن درون بیرون فارسی


انیمیشن افسون encanto  برای تقویت اعتماد به نفس

 خلاصه داستان: انیمیشن انکانتو encanto 2021 در مورد خانواده‌ای به نام مادریگالس است که در یک شهر افسون شده در میان کوه‌های کلمبیا به نام انکانتو زندگی میکنند. در این میان جادوی انکانتو به هر کودک در این شهر یک قدرت جادویی منحصر به فرد مانند قدرت شفابخشی اعطا کرده است؛ اما دختری به نام میرابل تنها عضو خانواده مادریگالس میباشد که هیچ قدرتی ندارد و از این موضوع بسیار ناراحت است؛ ولی زمانی که میرابل متوجه میشود جادوی انکانتو در معرض خطر قرار دارد، برای نجات شهر وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شده و…

دانلود افسون زبان انگلیسی                 دانلود افسون فارسی


انیمیشن لالونا laluna  برای رفع ترس از تاریکی

خلاصه فیلم لا لونا La Luna : افسانه ای از پسر جوانی که در عجیب ترین شرایط به بلوغ می رسد. این اولین بار است که بابا و پدربزرگش او را به سر کار می برند. آیا او می تواند راه خود را پیدا کند؟
درباره فیلم لا لونا La Luna : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Enrico Casarosa در سال 2012 ساخته شده است. در انیمیشن لا لونا بازیگرانی چون Krista Sheffler، Phil Sheridan، Tony Fucile، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود لالونا انگلیسی             دانلود لالونا فارسی


انیمیشن دامبو dumbo برای بچه‌هایی که به خاطر ضعف ها مسخره می شوند . بالای ۶ سال

 

انیمیشن دامبو (۲۰۱۹) داستان را از آنجایی آغاز می‌کند که یک ستاره‌ی سیرک به نام هولت پس از بازگشت از جنگ دوباره به سیرک باز می‌گردد. صاحب سیرک به نام مکس مدیسی، هولت را مسئول مراقبت از فیلی تازه متولد شده با گوش‌های بسیار بزرگ می‌کند. در یکی از شب‌های اجرا، تعدادی از تماشاچی‌ها دامبو را به خاطر گوش‌هایش به شدت اذیت می‌کنند. مادر دامبو برای دفاع از فرزندش آن‌ها را با خرطومش کتک می‌زند. با به وجود آمدن این اتفاق‌ها صاحب سیرک مادر دامبو را به زنجیر می‌کشد و درون گاری کوچکی زندانی می‌کند. پس از این ماجرا دامبو هر شب مخفیانه به دیدار مادرش می‌رود و آن دو خرطوم‌هایشان را از بین نرده‌های گاری رد کرده و در هم گره می‌زنند. اما باز هم ماجرا از این بدتر می‌شود و صاحب سیرک دامبو و مادرش را به طور کامل از یکدیگر جدا می‌کند. دامبو با این کار صاحب سیرک به شدت ناراحت و افسرده می‌شود. از سوی دیگر همه‌ی افرادی که دامبو را می‌بینند به خاطر فرم گوش‌هایش او را مسخره می‌کنند. ولی همه چیز به همین صورت باقی نمی‌ماند. در یکی از روزها بچه‌های هولت که دامبو را بسیار دوست دارند، متوجه استعدادی عجیب دامبو می‌شوند. دامبو به وسیله‌ی گوش‌هایش که مایه‌ی ناراحتی و مسخره شدنش بود، می‌تواند پرواز کند. دامبو به ستاره‌ی بزرگ سیرک تبدیل می‌شود. پخش شدن خبر فیل پرنده باعث پیدا شدن سرمایه‌داری شرور با نام وندویر می‌شود که به همراه همکارش تمام سعی خود را می‌کنند تا از دامبو به عنوان ستاره‌ای پول ساز استفاده کنند.

دانلود دامبو زبان انگلیسی             دانلود دامبو فارسی


انیمیشن گرینچ The Grinch 2018  اهمیت دوست یابی بالای ۶ سال

خلاصه داستان :
درباره یک موجود سبز بنام گرینچ که بسیار عبوس و بداخلاقه و به شدت از کریسمس متنفره! شاید در کریسمس های قبلی اتفاق های خوبی براش پیش نیومده و از این روز واقعاً متنفره. او در نزدیکی یک روستا زندگی میکنه یک سگ داره که در کارهاش کمکش میکنه. اون در این روزها اذیت کردن مردم براش تبدیل به یک کار روتین و روزمره شده حالا هم که میخواد کریسمس رو برای مردم خراب کنه و اینگونه به آزار مردم دهکده بپردازه…

دانلود گرینچ زبان انگلیسی                  دانلود گرینچ زبان فارسی


انیمیشن رویا پردازان Dreambuilders 2020 برای بچه هایی که کابوس می بینند و ترس از تنهایی دارند بالای ۱۲ سال

داستان انیمیشن رویاسازها:

«رویاسازها»، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی-کمدی و محصول سال 2020 کشور دانمارک است. داستان این انیمیشن حول محور دختر بچه مهربانی به اسم «مینا» می گردد که دارای قدرت خارق العاده ای برای خلق و کنترل رویاهای دیگران است. او از این قدرتش برای تنبیه کردن خواهر ناتنی بد اخلاقش سوءاستفاده می کند اما ...

دانلود رویا پردازان انگلیسی زیر نویس فارسی                 دانلود رویا پردازان فارسی


انیمیشن مرداب۲۰۲۱ stillwater آموزش نکات اخلاقی به کودکان تمامی سنین

خلاصه داستان:
فیلم مرداب stillwater 2021 در مورد یک کارگر سکوهای نفتی به نام بیل بیکر (با بازی مت دیمون) است که متوجه میشود دخترش آلیسون (با بازی ابیگیل برسلین) به اتهام قتل هم اتاقی خود دستگیر و زندانی شده است؛ اکنون بیل برای کمک به دخترش و پاک کردن نام او از این اتهام، از اکلاهما در کشور آمریکا به شهر مارسی در فرانسه سفر می کند؛ حال بیل در این کشور غریبه با موانع زیاد و تفاوتهای فرهنگی و حقوقی فراوان و پیچیدهای روبرو میشود اما برای نجات دخترش از این وضع، زندگی جدیدی را آغاز کرده و…

دانلود مرداب انگلیسی زیر نویس فارسی                   دانلود مرداب دوبله فارسی


انیمیشن بچه های بد  The Bad Guys 2022 ، برای دوری از رفتارهای بد -- بالای ۱۳ سال

داستان انیمیشن :  آقای وولف و دار و دسته اش خلافکاران سابقه داری هستند که بالاخره دستگیر می شوند. آنها اکنون باید به شهروندان درستکاری تبدیل شوند و این چالش سخت ترین چالش زندگی آنها خواهد بود و...
درباره انیمیشن : انیمیشن بچه های بد The Bad Guys محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Pierre Perifel در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن بچه های بد بازیگرانی چون Alex Borstein، Anthony Ramos، Ava Kouloumbrakis، Awkwafina، Barbara Goodson، Craig Robinson، David P. Smith، Dina Morrone، Jesse Averna، John Venzon    و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود بچه های بد انگلیسی با زیر نویس فارسی                دانلود بچه های بد فارسی


انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024 برای جلوگیری از ترس تاریکی بچه های بالای ۱۲ سال

 

داستان انیمیشن اوریون و تاریکی

اوریون پسرکی است که از خیلی چیزها می ترسد، اما بزرگ ترین ترسش تاریکی است. «تاریکی» او را با خودش به سفری شبانه می برد تا به او نشان دهد تنها چیزی که باید از آن ترسید خود ترس است.

دانلود اوریون و تاریکی انگلیسی      دانود اوریون و تاریکی فارسی


انیمیشن قرمز شدن  Turning Red 2022 برای کنترل خشم بچه های دبستانی بالای ۱۳ سال

 

داستان انیمیشن
در انیمیشن قرمز شدن : این انیمیشن فوق العاده جذاب و پرماجرا، درباره نوجوان 13 ساله ای به نام «می لی» است که نوجوانی عجیب و غریبی را تجربه می کند؛ او زمانی که خیلی هیجان زده می شود، به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد...!

 درباره انیمیشن
انیمیشن قرمز شدن Turning Red محصول کشور کانادا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Domee Shi در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن قرمز شدن بازیگرانی چون Ava Morse، Finneas O'Connell، Grayson Villanueva، Hyein Park، James Hong، Jordan Fisher، Josh Levi، Lillian Lim، Lori Tan Chinn، Maitreyi Ramakrishnan و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود انگلیسی با زیر نویس فارسی                                 دانلود دوبله فارسی

انیمیشن Finding Dory 2016 بالای ۶ سال  مهارت های زندگی

در وصف Finding Dory همین بس که این اثر را می‌توان یکی از برترین دنباله‌های ساخته‌شده برای یک انیمیشن در تمام دوران‌ها نامید.

نمی‌دانم وقتی در برابر ساخته‌ی عمیقی همچون «در جستجوی دوری» قرار گرفته و این حجم از زیبایی، دقت، مفاهیم فلسفی و روایت‌های شیرین را می‌بینم، دقیقا به چه شکل و شیوه‌ای باید آن را توصیف کنم که حداقل اندکی از حق مطلب را ادا کرده باشم. چون «در جستجوی دوری» صرفا یک انیمیشن خوب، یک فیلم شگفتی‌ساز یا حتی یک محصول خواستنی دیگر از پیکسار که می‌خواهد جذابیت‌های زیادی در بعدهای گوناگون داشته باشد نیست. بلکه ساخته‌ای به واقع فراتر از تمامی این‌ها و متفاوت با هر تعریفی است که از یک شاهکار انیمیشنی می‌شناسید. اثری که در عین آن که در نمای نخست و صد البته برای تمامی کودکان روایت‌گر یکی دیگر از داستان‌های شیرین پیکسار و سفرهایی از جنس فیلم اول مجموعه و پیام‌هایی ساده در رابطه با زندگی است، در برخی مواقع آن‌قدر عمیق و بسیار بسیار متفاوت می‌شود و همچون جواهر می‌درخشد که کافی است چند دقیقه به آن فرصت دهید، تا تمامی دیدگاه‌هایتان در رابطه با ذات دنباله‌ساختن‌های سینمایی را تغییر دهد.

دانلود در جستجوی دوری انگلیسی و زیر نویس فارسی                 دانلود در جستجوی دوری دوبله فارسی


انیمیشنmeet the robingsons

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید



نظرسنجی